F.A.Q. (Preguntes freqüents i les seves respostes)

Què haig de fer per ser membre de l’AMPA?
És molt senzill. Per formar-ne part només cal fer front a la quota anual establerta per l’Assemblea Ordinària de l’AMPA. La quota és única i per família amb independència de quants alumnes/as estiguin matriculats al centre.

Per a què serveix formar part de l’AMPA?
Serveix per a gaudir dels serveis que ofereix als seus associats/ades. Entre aquests serveis destaquen: les extraescolars organitzades des de l’AMPA, poder comprar a l’AMPA els llibres de text (com a col·lectiu comprem els llibres pels fills/es dels nostres associats/ades amb descomptes de grup i us els facturem posteriorment des de l’AMPA) , participar en les festes de final de curs organitzades per la Junta per als nostres associats/ades, participar en tallers i xerrades formatives, poder gaudir de la tarja de l’AMPA que dona accés a descomptes en comerços …..

És obligatori ser de l’AMPA?
No, la filiació és de caràcter voluntari. La no pertinença a l’AMPA suposa la renúncia als serveis que ofereix l’AMPA per als seus associats/ades.

Com puc apuntar el meu fill/a a les extraescolars?
Des de secretaria us avisarem quan comencem a preparar els grups d’extraescolars per tal de que us hi apunteu.

Com puc contactar amb l’AMPA?
Per a poder donar un servei àgil vam crear la figura del delegat/ada per a cadascun dels grups i nivells escolars. Cada classe té un delegat/ada que recull les inquietuds del grup i les fa arribar directament a la Junta de l’AMPA per a la seva resposta. També disposeu de l’apartat CONTACTAR a la part superior d’aquesta web, mitjançant el qual podeu enviar-nos un missatge genèric o destinat a una comissió en concret.

Deduccions fiscals
No es poden considerar les aportacions que realitzen les famílies a l’escola, com a donatius que donen dret a deducció en l’Impost sobre la renda de les persones físiques. Es considera que les aportacions fetes són contraprestacions per serveis rebuts i no pas donatius. Informe sobre la possibilitat d’aconseguir avantatges fiscals per les famílies que escolaritzen els seus fills a l’Escola Montagut

Quins nivells educatius tenen reutilització de llibres el proper curs 2016/17?
La reutilització de llibres el curs 2016/2017 inclou diversos títols dels nivells educatius compresos entre 1r de primària i 4t d’ESO.