Targeta d’Associat Club AMPA Montagut

La targeta d’associat Club AMPA Montagut és l’identificatiu que permet a les famílies associades a l’AMPA gaudir de descomptes i promocions en els comerços i empreses adherides.

Quins avantatges ofereix la targeta de l’AMPA?

La targeta identificativa és l’eina que permet a les famílies de l’AMPA gaudir dels descomptes i promocions que empreses i comerços ofereixen a tots els associats. A més, a curt termini aquesta targeta oferirà altres serveis lligats amb la plataforma web de venda on-line de l’AMPA.

On puc trobar el llistat d’ofertes disponibles?

A la web de l’AMPA. Regularment s’hi afegiran noves ofertes i descomptes i és lloc on hi trobaràs totes les promocions vigents, amb enllaços a les empreses i comerços que les ofereixen i les dates de caducitat.

Tinc una empresa. Puc oferir als associats alguna oferta o promoció?

Si, qualsevol família associada pot oferir descomptes i promocions a la resta d’associats. Per sol·licitar-ho cal enviar un correu electrònic a la Junta de l’AMPA amb la promoció que es vol oferir, la data de caducitat i a qui va destinada (pares, alumnes o ambdós). També és necessari adjuntar el logotip de l’empresa i la informació concreta dels productes o serveis que es volen ofertar.